Kurven er tom


Book fremvisning i Showroom

Du kan booke en fremvisning med personlig betjening i vores Showroom i Odense, hvis du er interesseret i en De Rosa og gerne vil høre nærmere.

Klik her for at booke en tid.

 

Handelsbetingelser for derosa.dk

1. Generelle oplysninger

Juhl Cycling Nordic AS
Wichmandsgade 15
DK-5000 Odense C
CVR nr. 29789355

Kundeservice: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Tekniske spørgsmål samt reklamationer: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

2. Leveringsbetingelser

På www.derosa.dk kan du konfigurere din nye De Rosa cykel helt efter dine egne ønsker ud fra de valgmuligheder som findes på hjemmesiden. Når vi har modtaget din bestilling bliver cyklen bygget op på vores De Rosa værksted i Odense ud fra den ønskede konfiguration.
Normal leveringstid er forskellig fra cykel til cykel og aktuel lagerstatus, og vil være angivet på hver enkelt model.
Kampagnecykler kan kun leveres så længe lageret rækker jf. lagerbeholdningen på hjemmesiden.
Juhl Cycling Nordic A/S bærer forsikringsansvaret for varer indtil levering er sket.

3. Priser

De til enhver tid gældende dagspriser der vises på sitet, er inkl. 25% moms/MVA.

4. Rabatkoder (Kuponkoder)

Juhl Cycling Nordic vil i udvalgte perioder og på udvalgte varer udstede rabatkoder gennem forskellige marketingsplatforme. Rabatkoder til derosa.dk kan kun være udstedt af Juhl Cycling Nordic A/S.
Virker din rabatkode ikke (og skyldes det ikke, at den er udløbet), bedes du kontakte os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

5. Betalingsbetingelser

Det er kun muligt at betale med betalingskort. Du skal taste dine betalingsoplysninger i forbindelse med gennemførelsen af din bestilling. Vi opkræver ingen gebyrer udover eventuelle fragtomkostninger.
Din betaling vil som udgangspunkt først blive trukket på dit kort, når vi afsender varerne fra vores lager. I tilfælde hvor en ordre leveres over flere leveringer, hæver vi altid kun beløbet, der modsvarer de varer vi afsender. I disse tilfælde kan der forekomme flere delhævninger på dit betalingskort.
Betaling for De Rosa cykler vil altid blive hævet, når din cykel forlader vort lager/showroom, men bemærk venligst afsnittet om fortrydelsesret. Der vil dog blive hæve et beløb (depositum) svarende til 50% af salgsprisen ved bestillingen af din cykel ved specialkonfigurerede cykler. Betaling for kampagnecykler/kø-cykler solgt i showroomet vil altid blive hævet med det samme.
Vi accepterer følgende betalingskort: Dankort, VISA, MasterCard, JCB.

6. Modtagelse af vare

Har en forsendelse synlig fragtskade, skal du tage forbehold ved modtagelsen – alternativt nægte modtagelse af varen. Du er forpligtet til straks at informere Juhl Cycling Nordic A/S om, at din vare har lidt skade under transporten. Har en forsendelse synlige fragtskader skal du tage forbehold ved modtagelse – alternativt nægte modtagelse ved at påpege dette overfor fragtmand. Du er forpligtet til straks at informere Juhl Cycling Nordic AS om at din vare er skadet under transporten.

7. Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

De Rosa cykler produceres specifikt til den enkelte kunde ud fra dennes ønsker (konfiguration), og er derfor at betragte som et specieskøb. Det er ikke muligt at fortryde/returnere købet af en De Rosa cykel efter at varen er påbegyndt opbygning.
For øvrige tilbehørsvarer har du 30 dages returret når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Ved dellevering af en ordre følger de 30 dages returret det faktiske leveringstidspunkt for den enkelte vare.
Denne udvidede returret gælder kun for varer, der ikke er taget i brug! For varer der er taget i brug, er fortrydelsesfristen 14 dage fra leveringstidspunktet.
Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af varen.

8. Returnering

Ønsker du af den ene eller anden årsag at returnere en vare (gælder ikke cykler), er du forpligtet til at fremsende en returformular i udfyldt stand til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. inden fortrydelsesfristens udløb jf. pkt. 7

Returformularen findes på www.derosa.dk i hovedmenuen under ”Information”.

Varen skal være i original emballage, og må ikke have været taget i brug. Vælger du ikke at benytte vores tilbud med den gratis returfragt via GLS, skal du alternativt selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Husk at få en kvittering for indlevering af pakken.

8a. Varens stand når du sender retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

8b. Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse af varen som du hæfter for jf. pkt. 8a, fratrækkes denne købsbeløbet i forbindelse med tilbagebetalingen.
Din betaling vil blive returneret via dit oprindelige betalingskort, så snart vi har modtaget varen retur og undersøgt dens stand jf. ovenfor. Er dit oprindelige betalingskort af en eller anden årsag ikke længere aktivt, er det vigtigt, at du sørge for at give os besked herom.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Juhl Cycling Nordic A/S
Wichmandsgade 15
5000 Odense C
Danmark

Returvarer kan ikke afleveres fysisk hos Juhl Cycling Nordic A/S!

VED RETURNERING HENVISES TIL VORES RETURFORMULAR jf. Pkt. 8.

9. Reklamation

Alle varer hos Juhl Cycling Nordic A/S er omfattet af 2 års reklamationsret gældende fra den dag, varen er modtaget. Juhl Cycling Nordic A/S forbeholder sig retten til at afhjælpe varens eventuelle fejl og mangler. Såfremt dette ikke er muligt, vil vi enten ombytte til en tilsvarende vare, kreditere købet eller give et afslag i købsprisen afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af almindelig slitage, en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

9a. Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid”, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Reklamationer er ikke gyldige, såfremt reklamationsfristen er overskredet jf. pkt. 9.

9b. Hvordan kan jeg reklamere?

Alle reklamationer skal oprettes via www.tekniskservice.nu ved at udfylde en reklamationsrapport (findes til højre i topmenuen). Følger du vejledningen på siden kan du hurtigt skrive de nødvendige data ind, så vi kan behandle sagen uden forsinkelser. Det er vigtigt, at beskrive fejlen på produktet så detaljeret som muligt for at undgå forsinkelser i behandlingen. Vedhæft altid behørig dokumentation jf. beskrivelsen på siden.

Når du har afsluttet ved at trykke "send", modtager du en e-mail med kvittering og et serienummer, som du bedes henvise til ved efterfølgende henvendelser til Serviceafdelingen.

Hvis Serviceafdelingen vurderer, at varen skal sendes retur til reparation, ombytning eller lignende vil du modtage en returlabel til returnering af varen via GLS Pakkeshop. Varer der sendes retur uden forudgående aftale med Serviceafdelingen vil blive afvist.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og husk at få en kvittering for afsendelse.

10. Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf. 63 11 12 50. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby,
telefon 41 71 50 00
eller på
http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/adr-odr/index_en.htm
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Vi beder dig oplyse dit ordre-/fakturanummer.

 

11. Databestykkelse GDPR

For at handle hos os skal du oplyse dit navn, email og adresse. Vi bruger dette kun i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på email om, når din ordre er sendt.

  • Vi vil aldrig videregive dine informationer til en tredje part og aldrig dele dine data andetsteds.
  • Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mails fra os, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
  • Vi gemmer kun dit navn, email og adresse i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven.

12. Forbehold

Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

Bemærk! Dette site benytter cookies og lignende teknologi for at forbedre brugeroplevelsen!

Du skal ændre dine browserindstillinger for ikke at tillade dette. Læs mere

Accepter