Handelsbetingelser for derosa.dk
1. Generelle oplysninger
Juhl Cycling Nordic AS
Wichmandsgade 15
DK-5000 Odense C
CVR nr. 29789355
Kundeservice:
Tekniske spørgsmål samt reklamationer:
1. Priser
På www.derosa.dk tilbyder vi at konfigurere en De Rosa cykel efter eget ønske ud fra de valgmuligheder som findes på hjemmesiden. Vi følger de laveste markedspriser i Europa, og priserne på de nye 2020 modeller er et nyt nettopriskoncept, med samme lave priser 12 måender om året.
2. Bestiling af cykel
De Rosa cykler kan bestilles hos udvalgte De Rosa forhandlere i Skandinavien, eller hos Juhl Cycling Nordic i Odense, hvor vi udstiller 25 De Rosa i Skandinaviens største showroom, eller online på www.derosa.dk. Når vi har modtaget din bestilling, bliver cyklen bygget efter den ønskede konfiguration. Ved online bestilling modtager du en automatisk ordrebekræftelse, men er der spørgsmål til bestillingen er du velkommen til at kontakte os efterfølgende. Leveringstiden er på mellem 4-6 uger på de nye Idol, SK Pininfarina og Merak 2020 modeller, og mellem 2-5 dage på Best Buy kampagnecykler
3. Leveringsbetingelser
Vi tilbyder kunderne en personlig udlevering af cyklerne i vores showroom i Odense, alternativt sender vi cyklen til en anvist erhvervsadresse, da kassen er for stor til den håndteres af en GLS pakkeshop. Juhl Cycling Nordic A/S bærer forsikringsansvaret for forsendelsen til kunden har kvitteret for modtagelsen. Cyklen er 100% færdigsamlet og justeret, inden den forsigtigt pakkes ned og sendes til kunden.
4. Betalingsbetingelser
Ved bestilling på De Rosa sitet kan vælges mellem kreditkort og en rentefri finansiering via Resurs Bank. De Rosa cykler konfigureres efter kundens ønske, hvorfor betalingen hæves, når ordren afgives til fabrikken i Italien. Vi accepterer følgende betalingskort: Dankort, VISA, MasterCard, JCB.
5. Modtagelse af varen
Har en forsendelse en synlig fragtskade, skal du tage forbehold ved modtagelsen, eller nægte modtagelse af varen. Du er forpligtet til straks at informere Juhl Cycling Nordic A/S om, at din vare har lidt skade under transporten.
6. Fortrydelse & returret
Det er ikke muligt at fortryde fortryde købet af en De Rosa cykel når bestillingen er sat i ordre, da De Rosa cykler betragtes som et specieskøb hvor varen produceres efter kundens ønske. Vi har været Skandinavisk distributør af De Rosa cykler siden 2006, hvor vi med stor tilfredshed leveret mere end 2.500 De Rosa cykler til forhandlere i hele Skandinavien.
7. Reklamation
Alle varer hos Juhl Cycling Nordic A/S er omfattet af 2 års reklamationsret gældende fra den dag, varen er modtaget. Juhl Cycling Nordic A/S forbeholder sig retten til at afhjælpe varens eventuelle fejl og mangler. Såfremt dette ikke er muligt, vil vi enten ombytte til en tilsvarende vare, kreditere købet eller give et afslag i købsprisen afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af almindelig slitage, en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
8. Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid”, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for 14 dage efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Reklamationer er ikke gyldige, såfremt reklamationsfristen er overskredet jf. pkt. 9.
8a. Hvordan kan jeg reklamere?
Alle reklamationer skal oprettes via www.tekniskservice.nu ved at udfylde en reklamationsrapport (findes til højre i topmenuen). Følger du vejledningen på siden kan du hurtigt skrive de nødvendige data ind, så vi kan behandle sagen uden forsinkelser. Det er vigtigt, at beskrive fejlen på produktet så detaljeret som muligt for at undgå forsinkelser i behandlingen. Vedhæft altid behørig dokumentation jf. beskrivelsen på siden.
Når du har afsluttet ved at trykke "send", modtager du en e-mail med kvittering og et serienummer, som du bedes henvise til ved efterfølgende henvendelser til Serviceafdelingen.
Hvis Serviceafdelingen vurderer, at varen skal sendes retur til reparation, ombytning eller lignende vil du modtage en returlabel til returnering af varen via GLS Pakkeshop. Varer der sendes retur uden forudgående aftale med Serviceafdelingen vil blive afvist. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og husk at få en kvittering for afsendelse.
9. Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby,
telefon 41 71 50 00
eller på
http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/adr-odr/index_en.htm
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail
10. Databestykkelse GDPR
For at handle hos os skal du oplyse dit navn, email og adresse. Vi bruger dette kun i forbindelse med at sende din ordre til det rette sted, sende dig en mail med en ordrebekræftelse og en update på email om, når din ordre er sendt.
- Vi vil aldrig videregive dine informationer til en tredje part og aldrig dele dine data andetsteds.
- Vi vil aldrig sende dig uønskede mails. Du modtager kun mails fra os, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
- Vi gemmer kun dit navn, email og adresse i vores system af regnskabsmæssige årsager i henhold til bogføringsloven.
11. Forbehold
Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.